פתור את הבעיה שהאייפון מפסיק להיטען בקצב מסוים או לחלוטין

פתרון הבעיה של הפסקת הטעינה של האייפון באחוז מסוים או בכלל, שהיא אחת הבעיות השכיחות והשכיחות בקרב משתמשי טלפונים ניידים המפעילים את מערכת ההפעלה IOS, במיוחד בתקופת הקיץ והטמפרטורות הגבוהות, והיא גורמת למשתמשים מרגישים מצוקה ומופרעים, עקב חוסר היכולת לטעון את הטלפון במלואו. בקצב של 100%, הטלפון הנייד מסיים את הטעינה תוך תקופה קצרה מהרגיל.

פתור את הבעיה שהאייפון מפסיק להיטען באחוז מסוים או לחלוטין

ישנן מספר שיטות שונות באמצעותן ניתן לטפל בבעיית הטעינה של האייפון ב-80%, או כל אחוז אחר, והבולטות מבין השיטות הללו הן הבאות:

בדוק את מצב הסוללה ב-Battery Health

אם הסיבה העיקרית להפסקת קצב הטעינה של הטלפון היא לא הפעלת תכונת טעינת הסוללה המשופרת, על המשתמש לבדוק את מצב הסוללה, וזאת על ידי מעבר להגדרות הטלפון, לאחר מכן כניסה לאפשרות הסוללה , ולאחר מכן לחיצה על ה- Bettery אפשרות בריאות.

כאשר מופעלת פקודה זו מתקבל מידע נוסף על תקינות סוללת האייפון, בנוסף לקיבולת הסוללה המקסימלית, ובעיות שעלולות להשפיע לרעה על המכשיר אם קיבולת הסוללה המקסימלית נמוכה מ-80%, על המשתמש להחליף הסוללה של המכשיר. , כך שתוכל לטעון את הסוללה כרגיל מאוחר יותר.

הפעל מחדש את האייפון

כאשר האייפון מפסיק להיטען לחלוטין, או מפסיק בקצב של 80%, או כל אחוז אחר, ניתן לטפל בבעיה זו בקלות רבה על ידי כיבוי הטלפון על ידי לחיצה על כפתור ההפעלה, או כפתור ההפעלה עם כפתור +, בהתאם בגרסת האייפון. , אז הוא מופעל מחדש באותו אופן שבו הוא נכבה.

זה עוזר בתיקון בעיות פוטנציאליות שהן לרוב בין הדברים הבולטים ביותר שמובילים להפסקת הטעינה של הטלפון, וזה פועל לאיפוס ההגדרות הפנימיות של הנייד.

אפס הגדרות

אם כל השיטות הקודמות נוסו לפתור את בעיית הטעינה של האייפון באחוז מסוים או בכלל, ולא הושגו תוצאות שימושיות, אז אתה יכול לפתור את הבעיה על ידי איפוס כל הגדרות האייפון, וניתן להשלים זאת על ידי כניסה את הגדרות הטלפון, לאחר מכן האפשרות כללית, ולאחר מכן לחץ על אפשרות אפס את כל ההגדרות.

לאחר שתעשו זאת, תבחינו כי כל הגדרות הסלולר החלו להתאפס, עד שתתבצע עבודה לטיפול בהגדרות השגויות שגורמות להפסקת הטעינה של הטלפון, כאשר תיישמו שיטה זו, לא תהיו חשופים לבעיה של אובדן נתונים וקבצים אישיים בנייד.לאחר השלמת, אפס את ההגדרות.על המשתמש להזין כמה פרטים נדרשים, על מנת להגדיר מחדש מספר הגדרות.

הסיבות לכך שהאייפון מפסיק להיטען באחוז מסוים או לצמיתות

ישנן סיבות רבות ושונות הגורמות לבעיה זו, והמשתמש חייב לגלות את הסיבה העיקרית שהובילה להתרחשות זו לפני תחילת הטיפול בבעיה. הסיבות החשובות ביותר הן הבאות:

הפעל את תכונת טעינת הסוללה האופטימלית

הפעלת תכונת הטעינה המשופרת של הסוללה עלולה לגרום להפסקת הטעינה באחוז מסוים, ועל מנת לפתור את הבעיה של הפסקת הטעינה של האייפון באחוז מסוים או לצמיתות, יש לבטל את התכונה הזו, ולאחר מכן נעשה ניסיון להטעין את סוֹלְלָה.

התחממות יתר של האייפון

זו אחת הסיבות הראשונות שגורמות לטלפון להפסיק את הטעינה לחלוטין, או באחוז מסוים, כאשר האייפון חם נצפית בעיה זו, ועניין זה יכול לקרות אם נעשה שימוש בטלפון הנייד כשהוא מחובר לחשמל כוח לטעינה, או רמת הטמפרטורה של המקום המקיף את המשתמש גבוהה, ולכן אין זו סביבה מתאימה לטעינת האייפון בצורה בטוחה.

הרס פיזי

לפעמים בעיה זו מתרחשת בגלל שכבל הטעינה בו נעשה שימוש פגום, או שיציאת הטעינה בטלפון פגומה. עניין זה יכול להתרחש גם כתוצאה מנזק פנימי בדרגת רצינות גבוהה יותר לאייפון, כמו חוסר חיבור ב-iPhone. הטלפון, או שהסוללה של הטלפון מתנפחת.

אם הסיבה העיקרית לכך שהטלפון הפסיק להיטען נובעת מאחד מהדברים הללו, על המשתמש לפנות בהקדם האפשרי לאחת החנויות המתמחות בטיפול בבעיה מסוג זה.

טיפים להימנע מבעיית הטעינה של האייפון באחוז מסוים או בכלל

ישנן מספר הנחיות והנחיות שיש לקחת בחשבון בעת ​​השימוש באייפון, על מנת לא להיתקל בבעיה של הפסקת טעינה באחוזים מסוימים, לרבות:

  • פעלו לקירור האייפון כאשר מבחינים שהוא חם, ניתן לעשות זאת על ידי כיבוי הטלפון לתקופה קצרה, או הנחת הטלפון הנייד במקום מאוורר היטב.
  • יש צורך להשתמש בכבלים ומתאמים של אפל בעת טעינת האייפון, ולהימנע משימוש במוצרים לא מקוריים, כדי להימנע מחשיפה לבעיית נזקי הסוללה.
  • הימנע מטעינת האייפון שלך במקומות שבהם הזרם החשמלי חלש או לא מתאים, מכיוון שהדבר עלול לגרום נזק למכשיר.
  • כאשר מבחינים שהאייפון חם יש להסיר את כיסוי הנייד באופן זמני, על מנת לאפשר זרימת אוויר לטלפון, אז האייפון ייטען כרגיל, ללא בעיות.
  • מומלץ להטעין את הטלפון לפני שמגיעים ל-20% טעינה, שכן הדבר תורם להפגת הלחץ על האייפון, מה שעוזר להגן עליו מפני חשיפה לבעיית התחממות יתר.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *